ا

  • احمدپورکاسگری، زهرا سبک یادگیری و فرایند نوشتار در فضای الکترونیک ترکیبی: با تاکید بر رفتارهای اصلاح، تعویض وتوقف [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 82-51]

  • ارشادی، علیرضا برنامه زبان انگلیسی تخصصی در ایران: ارزیابی افراد ذینفع-محور از هدف‌ها، روش‌های تدریس و کتب درسی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 306-279]

  • اسمعیل وندی، مرضیه بررسی رابطه میان فرسودگی تحصیلی و هوش هیجانی در دانشجویان زبان انگلیسی در ایران به روش پژوهش ترکیبی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 160-135]

ب

  • بابایی، عصمت بررسی فراگفتمانی موضع نویسنده در گذشت زمان و رشته های مختلف: مطالعه تطبیقی مقالات پژوهشی انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 106-83]

پ

  • پیروزنژاد، مینا بازخورد مناسب در مورد خطاها برای زبان آموزان خردسال [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 209-187]

ج

  • جاجرمی، هانیه ارزشیابی کتاب «موزائیک 1 خواندن»: بررسی متون مواد آموزشی بر اساس رویکرد روش ساختاری خرد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 185-161]

  • جلیلی فر، علیرضا سبک یادگیری و فرایند نوشتار در فضای الکترونیک ترکیبی: با تاکید بر رفتارهای اصلاح، تعویض وتوقف [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 82-51]

خ

  • خانی، رضا اعتبارسنجی پرسشنامه ارتقای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در محیط ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 134-107]

  • خدادادی، ابراهیم ارزشیابی کتاب «موزائیک 1 خواندن»: بررسی متون مواد آموزشی بر اساس رویکرد روش ساختاری خرد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 185-161]

ر

  • رضائی، عباسعلی بینش فراگیران زبان با توانایی‌های متفاوت نسبت به تغییر کد توسط مدرسان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 254-233]

  • روحی، علی بررسی رابطه میان فرسودگی تحصیلی و هوش هیجانی در دانشجویان زبان انگلیسی در ایران به روش پژوهش ترکیبی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 160-135]

ز

  • زارعی، عباسعلی تاثیر نوع و جهت تکلیف های زبانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 278-255]

  • زندمقدم، امیر گونه کلام و حرکت در چکیده ها: بررسی پایان نامه ها و رساله های رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه علامه طباطبایی از سال 1367-1394 [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-1]

س

  • سیفوری، زهره تشخیص عبارات موصولی انگلیسی توسط فارسی‌زبانان: تاثیر درون‌داد ارتقا یافته و بازخوردهای صریح [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 232-211]

ص

  • صفدری، سعید استفاده فراگیران زبان انگلیسی از راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی و موفقیت تحصیلی آنان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 50-25]

ع

  • عطایی، محمودرضا بررسی فراگفتمانی موضع نویسنده در گذشت زمان و رشته های مختلف: مطالعه تطبیقی مقالات پژوهشی انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 106-83]

  • عظیمی آملی، فاطمه اعتبارسنجی پرسشنامه ارتقای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در محیط ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 134-107]

ف

  • فتحی، سجاد بینش فراگیران زبان با توانایی‌های متفاوت نسبت به تغییر کد توسط مدرسان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 254-233]

ق

  • قهاری، شیما بازخورد مناسب در مورد خطاها برای زبان آموزان خردسال [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 209-187]

گ

  • گونی بند شوشتری، زهره سبک یادگیری و فرایند نوشتار در فضای الکترونیک ترکیبی: با تاکید بر رفتارهای اصلاح، تعویض وتوقف [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 82-51]

م

  • محمدی، ولی بررسی فراگفتمانی موضع نویسنده در گذشت زمان و رشته های مختلف: مطالعه تطبیقی مقالات پژوهشی انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 106-83]

  • مصطفائی علائی، مهناز برنامه زبان انگلیسی تخصصی در ایران: ارزیابی افراد ذینفع-محور از هدف‌ها، روش‌های تدریس و کتب درسی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 306-279]

  • مفتخری رضایی، گلناز تاثیر نوع و جهت تکلیف های زبانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 278-255]

  • مفتون، پرویز استفاده فراگیران زبان انگلیسی از راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی و موفقیت تحصیلی آنان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 50-25]

  • مفتون، پرویز تشخیص عبارات موصولی انگلیسی توسط فارسی‌زبانان: تاثیر درون‌داد ارتقا یافته و بازخوردهای صریح [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 232-211]

  • میهمی، حسین گونه کلام و حرکت در چکیده ها: بررسی پایان نامه ها و رساله های رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه علامه طباطبایی از سال 1367-1394 [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-1]

ن

  • نصرت زادگان، نسترن تشخیص عبارات موصولی انگلیسی توسط فارسی‌زبانان: تاثیر درون‌داد ارتقا یافته و بازخوردهای صریح [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 232-211]

login