احمدپورکاسگری، زهرا
سبک یادگیری و فرایند نوشتار در فضای الکترونیک ترکیبی: با تاکید بر رفتارهای اصلاح، تعویض وتوقف [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 82-51]
ارشادی، علیرضا
برنامه زبان انگلیسی تخصصی در ایران: ارزیابی افراد ذینفع-محور از هدفها، روشهای تدریس و کتب درسی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 306-279]
اسمعیل وندی، مرضیه
بررسی رابطه میان فرسودگی تحصیلی و هوش هیجانی در دانشجویان زبان انگلیسی در ایران به روش پژوهش ترکیبی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 160-135]
ب
بابایی، عصمت
بررسی فراگفتمانی موضع نویسنده در گذشت زمان و رشته های مختلف: مطالعه تطبیقی مقالات پژوهشی انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 106-83]
پ
پیروزنژاد، مینا
بازخورد مناسب در مورد خطاها برای زبان آموزان خردسال [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 209-187]
ج
جاجرمی، هانیه
ارزشیابی کتاب «موزائیک 1 خواندن»: بررسی متون مواد آموزشی بر اساس رویکرد روش ساختاری خرد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 185-161]
جلیلی فر، علیرضا
سبک یادگیری و فرایند نوشتار در فضای الکترونیک ترکیبی: با تاکید بر رفتارهای اصلاح، تعویض وتوقف [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 82-51]
خ
خانی، رضا
اعتبارسنجی پرسشنامه ارتقای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در محیط ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 134-107]
خدادادی، ابراهیم
ارزشیابی کتاب «موزائیک 1 خواندن»: بررسی متون مواد آموزشی بر اساس رویکرد روش ساختاری خرد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 185-161]
ر
رضائی، عباسعلی
بینش فراگیران زبان با تواناییهای متفاوت نسبت به تغییر کد توسط مدرسان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 254-233]
روحی، علی
بررسی رابطه میان فرسودگی تحصیلی و هوش هیجانی در دانشجویان زبان انگلیسی در ایران به روش پژوهش ترکیبی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 160-135]
ز
زارعی، عباسعلی
تاثیر نوع و جهت تکلیف های زبانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 278-255]
زندمقدم، امیر
گونه کلام و حرکت در چکیده ها: بررسی پایان نامه ها و رساله های رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه علامه طباطبایی از سال 1367-1394 [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-1]
س
سیفوری، زهره
تشخیص عبارات موصولی انگلیسی توسط فارسیزبانان: تاثیر درونداد ارتقا یافته و بازخوردهای صریح [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 232-211]
ص
صفدری، سعید
استفاده فراگیران زبان انگلیسی از راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی و موفقیت تحصیلی آنان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 50-25]
ع
عطایی، محمودرضا
بررسی فراگفتمانی موضع نویسنده در گذشت زمان و رشته های مختلف: مطالعه تطبیقی مقالات پژوهشی انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 106-83]
عظیمی آملی، فاطمه
اعتبارسنجی پرسشنامه ارتقای حرفه ای معلمان زبان انگلیسی در محیط ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 134-107]
ف
فتحی، سجاد
بینش فراگیران زبان با تواناییهای متفاوت نسبت به تغییر کد توسط مدرسان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 254-233]
ق
قهاری، شیما
بازخورد مناسب در مورد خطاها برای زبان آموزان خردسال [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 209-187]
گ
گونی بند شوشتری، زهره
سبک یادگیری و فرایند نوشتار در فضای الکترونیک ترکیبی: با تاکید بر رفتارهای اصلاح، تعویض وتوقف [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 82-51]
م
محمدی، ولی
بررسی فراگفتمانی موضع نویسنده در گذشت زمان و رشته های مختلف: مطالعه تطبیقی مقالات پژوهشی انگلیسی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 106-83]
مصطفائی علائی، مهناز
برنامه زبان انگلیسی تخصصی در ایران: ارزیابی افراد ذینفع-محور از هدفها، روشهای تدریس و کتب درسی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 306-279]
مفتخری رضایی، گلناز
تاثیر نوع و جهت تکلیف های زبانی بر یادگیری واژگان زبان دوم [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 278-255]
مفتون، پرویز
استفاده فراگیران زبان انگلیسی از راهبردهای خودتنظیمی انگیزشی و موفقیت تحصیلی آنان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 50-25]
مفتون، پرویز
تشخیص عبارات موصولی انگلیسی توسط فارسیزبانان: تاثیر درونداد ارتقا یافته و بازخوردهای صریح [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 232-211]
میهمی، حسین
گونه کلام و حرکت در چکیده ها: بررسی پایان نامه ها و رساله های رشته آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه علامه طباطبایی از سال 1367-1394 [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-1]
ن
نصرت زادگان، نسترن
تشخیص عبارات موصولی انگلیسی توسط فارسیزبانان: تاثیر درونداد ارتقا یافته و بازخوردهای صریح [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 232-211]